بهترین مارک دستگاه آر اف فرکشنال برای خرید کدام است؟

بهترین مارک دستگاه آر اف فرکشنال برای خرید کدام است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با انواع مارک های آر اف فرکشنال آشنا شویم. با ما همراه باشید تا با بررسی ویژگی های مارک های مختلف این دستگاه، بهترین دستگاه را به شما معرفی کنیم.

دستگاه آر اف فرکشنال چیست؟!

دستگاه آر اف فرکشنال، دستگاهی برای جوان سازی پوست به شیوه نوین است. از این دستگاه می توان در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و تنها مخصوص جوان سازی صورت نیست. برای دست و پا نیز قابل استفاده است. همین امر موجب شده تا مشتریان زیادی را در به خود جذب کند.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال
همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، شیوه ی کار این دستگاه با استفاده از امواج رادیو فرکانسی است. نکته ی مثبت دیگر دستگاه آر اف فرکشنال نسبت به دستگاه های قبلی که برای جوان سازی پوست استفاده می شد، این است که این دستگاه با لایه سطحی پوست کاری ندارد و فقط بر لایه عمقی پوست تاثیر می گذارد. به همین دلیل عوارض چندانی بعد از استفاده از این دستگاه متوجه پوست شما نمی شود.

انواع مختلف دستگاه آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال انواع مختلفی دارد که یکی از آنها دستگاه مینی فرکشنال است.

دستگاه مینی فرکشنال

  • این دستگاه همانطور که از نام آن مشخص است نسبت به سایر دستگاه های آر اف، ابعاد کوچکتری دارد و به راحتی می توان آن را حمل کرد.
  • نسبت به دیگر مدل های آر اف فرکشنال، قیمت پائین تری دارد.
  • حتی اگر بودجه شما بسیار کم است و برای مصرف شخصی قصد خرید دستگاه جوان سازی پوست را دارید، دستگاه مینی فرکشنال با توجه به قیمت پائین آن ( زیر 3 میلیون تومان) گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال مدل ترماژ

  • دستگاه فرکشنال ترماژ نیز جزو دستگاه های قابل حمل آر اف فرکشنال به حساب می آید.
  • قابلیت های این دستگاه مثل سایر دستگاه های آر اف است.
  • روش کار این دستگاه غیر تهاجمی است. یعنی با استفاده از آن پوست دچار بریدگی نمی شود.
  • با استفاده از امواج رادیو فرکانسی پوست را سفت می کند.
  • برای تمام پوست ها با هر رنگی قابل استفاده است.
  • دوره درمان آن معمولا بین 8 تا 10 جلسه است.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

این دستگاه از امواج رادیو فرکانسی نوین به صورت دوقطبی استفاده می کند و تمام قابلیت های دستگاه های دیگر را داراست. در این روش نیازی به بی حسی نیست و درد چندانی نیز متوجه بیمار نمی شود. یکی از مزیت های مهم این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها  این است که نتیجه ی استفاده از آن را بعد از 2، 3 هفته می توان مشاهده کرد که مدت زمان خوبی است.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

بهترین مارک دستگاه آر اف فرکشنال برای خرید کدام است؟

برای پاسخ به سوال بهترین مارک دستگاه آر اف فرکشنال برای خرید، می توانید با مشاور ما در سایت آروینیا که تولید کننده مستقیم تجهیزات زیبایی است، در تماس باشید. در مورد کاربردهای دقیق دستگاه ها و قیمت آن ها اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما