خرید اینترنتی جدیدترین دستگاه پلاسما جت

خرید اینترنتی جدیدترین دستگاه پلاسما جت از طریق سایت آروینیا امکان پذیر استو می توانید برای اطلاع از قیمت ها و اطلاع از مشخصات محصول و سایر اطلاعات مورد نیاز با پشتیبان فروش ما تماس بگیرید.

پلاسما جت

پلاسما جت روشی نوین برای درمان افتادگی پوست و جوان سازی آن است که نسبت به روش های لیزر با امواج رادیوفرکانسب و عمل های جراحی که معمولا با عوارض جانبی همراه است، بسیار کارامد می باشد. همچنین با استفاده از دستگاه پلاسما جت می توانید جای جوش، لکه های پوستی، چین و چروک های ناشی از افزایش سن ، آکنه ها و امثال آن را برطرف کنید.

خرید دستگاه پلاسما چت
دستگاه پلاسما جت با روش بلفاروپلاستی که روش بسیار مناسبی به جای عمل های جراحی با هزینه های گزاف می باشد. که علاوه بر هزینه کمتر، عوارض و خطرات روش های قبل را نیز ندارد. زیرا در این روش هیچ گونه برشی روی سطح پوست انجام نمی شود و در واقع با ایجاد یک قوس الکتریکی، شروع به ترمیم بافت و سلول های مرده پوست می کند. همچنین از پلاسما جت می توانید برای درمان نقاط حساس پوست مانند زیر پلک نیز استفاده کنید.

نحوه کار دستگاه پلاسما جت

روش کار دستگاه پلاسما جت کمی شبیه به لیزر سطحی پوست است که سلول های سطح پوست در این روش تصعید شده و موجب سفیدی در قسمت پلک می شود. همچنین برای گسانی که عمل جراحی بلفاروپلاستی ( پف پلک بالا) را انجام داده اند اما کمی از این پف باقی مانده نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند. که به این روش نیز بلفاروپلاستی نیز گفته می شود. روش «بلفاروپلاستی» کار را برای پزشک نیز راحت تر می کند. زیرا در این روش پزشک از بیمار می خواهد که پلک خود را باز و بسته کند تا به این ترتیب، بیشتر بر نواحی که دارای چین و چروک است، تسلط داشته باشد. مزیت دیگر این روش این است که بیمار نیز می تواند در مورد میزان تغییراتی که می خواهد داشته باشد، نظر بدهد و چشمان خود را بسته و نظر خود را به پزشک اعلام کند.

خرید دستگاه پلاسما جت
در روش پلاسما جت، فقط سطحی ترین لایه ی پوست آسیب می بیند و روی پوست نیز علائمی از اسکار باقی نمی ماند. بعد از یک هفته می توانید بهتر متوجه تغییرات ایجاد شده شوید. در این فاصله، عمق خطوط کمتر شده و روزنه ها به هم نزدیک تر می شود. و در واقع موجب لیفت ناحیه تحت درمان خواهد شد. پلاسما جت یکی از جدیدترین دستگاه ها در زمینه روش پلاسما تراپی برای جوان سازی پوست است.
به دلیل کارایی زیاد روش پلاسما جت برای بینی، پلک، شکم و ترک های پوستی، امروزه در اکثر مراکز پزشکی و زیبایی از این دستگاه استفاده می شود.

قیمت دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت با توجه به کارکردهای زیادی که دارد،  برای هر کلینیک زیبایی و پزشکی ضروری است چون می توان استفاده های متعددی از آن کرد. قیمت دستگاه پلاسما جت در سایت آروینیا به روزرسانی می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه می توانید با پشتیبان فروش سایت در تماس باشید.

خرید دستگاه پلاسما جت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما