خرید دستگاه لیزر دایود با سیستم خنک کننده قوی

خرید دستگاه لیزر دایود با سیستم خنک کننده قوی را با چه قیمتی پیشنهاد می کنید؟ به نظر شما، این دستگاه با هر نوع پوستی سازگاری دارد؟ آیا برای سفارش این دستگاه، بصورت بی واسطه اقدام کرده یا فروشندگان واسطه را انتخاب می نمایید؟
این روزها که یکی از معضل خانم ها و آقایان رفع و از بین بردن موهای زائد شده است، راه و روش های زیادی هم پیش رویشان قرار گرفته. یکی از آسان ترین ولی هزینه بر ترین روش ها، لیزر موهای زائد می باشد. لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلفی ممکن است. خیلی ها از دستگاه های خانگی برای رفع موهای زائد استفاده کرده و برخی دیگر به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. در کلینیک ها دو دسته دستگاه لیزر وجود دارد:

در اینجا قرار است پیرامون دستگاه دایود صحبت کنیم.

دستگاه لیرز چیست؟

قبل از معرفی دستگاه لیزر دایود، اول لازم دانستیم دستگاه لیزر و عملکرد آن را جامع و کامل توضیح دهیم. نور لیزر به گونه ای طراحی شده است که هر آنچه دارای رنگ تیره باشد می سوزاند و از بین می برد.
دستگاه لیزر هم اینچنین عمل می کند که روی موهای تیره تمرکز کرده و به فولیکول آن ها آسیب می رساند تا از بین بروند و دیگر رشد مجدد نداشته باشند.

خرید دستگاه لیزر دایود

معرفی دستگاه لیرز دایود

همانطور که گفته شد، دستگاه های لیزر انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها دایود نام دارد. دستگاه لیزر دایود، قدرت نفوذ بالایی به فولیکول های مو داشته و تنها عارضه بعدی استفاده از آن، قرمزی و تورم پوست می باشد.

سری دستگاه لیزر دایود مستقیماً با پوست تماس داشته و سطح آن مساحت کوچکی را پوشش می دهد. پس شاید بتوان گفت که استفاده از آن ممکن است کمی دردناک تر از دیگر دستگاه های لیزر باشد.
اگر بخواهید فنی تر در مورد دستگاه لیزر دایود بدانید، بد نیست بگوییم که طول موج این دستگاه نهایتاَ به 808 نانومتر رسیده که مقدار آن از طول موج دستگاه هایی نظیر الکساندر کوتاه تر می باشد.
ناگفته نماند که سری دستگاه لیزر دایود قابل تعویض نیست. پس می توان سطح بهداشت آن را کمتر از دستگاه های دیگر دانست. زیرا سری دستگاه هایی نظیر الکساندر، قابلیت تعویض دارند.
برندهای مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است که اکثراً ساخت کشور اسرائیل می باشند.

دستگاه لیزر دایود برای چه پوستی مناسب است؟

اگر قصد خرید دستگاه لیزر دایود را دارید، باید بدانید که هر دستگاهی برای چه پوستی مناسب است و بهترین نتیجه را روی کدام نوع پوست دارد.

اغلب در کلینیک های زیبایی، درمانی و سالن های آرایشی، برای انواع رنگ پوست ها از دستگاه دایود استفاده می کنند. اما گفته می شود برای پوست های گندمی و تیره، این دستگاه نتیجه نهایی بهتری خواهد داشت.

خرید دستگاه لیزر دایود

سفارش خرید دستگاه لیزر دایود بصورت بی واسطه

سفارش دستگاه لیزر دایود به دو صورت ممکن می باشد:

  1. بی واسطه
  2. با واسطه

شما می توانید مستقیماً از کسانیکه وارد کننده این دستگاه از کشورهای سازنده نظیر اسرائیل هستند، بهترین دستگاه لیزر دایود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.
می توانید هم با مراجعه به دلالان فروش، هزینه بالاتری را پرداخت کرده و همان دستگاه را با همان کیفیت تهیه نمایید.
به نظر شما، سفارش خرید دستگاه لیزر مدل دایود به چه صورتی عاقلانه تر است؟
همچنین بد نیست بدانید که این روزها عرضه کنندگان بی واسطه، امکان ثبت سفارش غیر حضوری را برای خریداران فراهم کرده اند.
افراد کافی است به نت دسترسی داشته و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز، سفارش خود را نهایی نمایند.
برای اینکه بتوانید عرضه کنندگان بی واسطه را بشناسید، بایستی در بازار فروش دستگاه لیزر کمی تحقیق و تفحص کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما