خرید دستگاه میکرودرم صورت

خرید دستگاه میکرودرم، برای لایه برداری، جوانسازی و پاکسازی صورت، را می توانید از طریق این سایت انجام دهید. دستگاه میکرودرم ابریژن، به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچ گونه عارضه و ضرر برای پوست شما، نتایج مطلوبی به همراه دارد.

با توجه به اینکه پوست انسان، و به ویژه پوست صورت، از اهمیت ویژه ای در سلامت و زیبایی ما برخوردار است، هر عملی که در ارتباط با پوست انجام می دهیم باید با احتیاط همراه باشد و قبل از انجام هر کاری شناخت کامل نسبت به آن داشته باشیم.

بنابراین در اینجا مختصری درباره ی دستگاه میکرودرم توضیح می دهیم و بعد به رایج ترین سوالاتی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد و لازم است قبل از خرید پاسخ آن ها را بدانید پاسخ می دهیم.

دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن، بسیار ساده است. با فشاری که موتور دستگاه دارد بسته به نوع دستگاه که پودری است یا الماسه، با پاشش پودر یا سایش هندپیس الماسه روی صورت، عمل لایه برداری و پاکسازی انجام می شود. سپس دستگاه با مکش، سلول های مرده، آلودگی های روی پوست، چربی های زائد روی پوست و … را از روی سطح پوست جمع آوری می کند.

دستگاه میکرودرم ابریژن

آیا میکرودرم عوارض دارد؟

مهمترین سوال این است که آیا میکرودرم عوارضی هم دارد؟ خیر. میکرودرم ابریژن بر روی بیرونی ترین لایه پوست شما اثر می گذارد و تنها سلول های مرده را تخریب می کند. روندی که اگر بخواهد به خودی خود انجام شود زمان بر است. و اگر این کار انجام نشود تنها بخشی از سلول های مرده با استحمام و شستشو از بین می رود و مابقی روی سطح پوست باقی می ماند.

به همین دلیل است که با گذشت زمان رفته رفته پوست ما تیره تر می شود و یکدستی خود را از دست می دهد.

آیا میکرودرم موثر است؟

دستگاه میکرودرم ابریژن

سوال دیگر این است که ایا میکرودرم تاثیری هم دارد یا صرفا یک روش تبلیغاتی و درامد زایی است؟ کسانی که تجربه انجام میکرودرم را دارند به خوبی تاثیر آن را حتی در یک جلسه دیده اند.

این که گفته می شود میکرودرم بر بیرونی ترین لایه پوست اثر می گذارد شبهه ای را ایجاد می کند که خیلی تاثیر گذار نیست.

اما بهتر است بدانید که 90 درصد مشکلات پوست مربوط به لایه بیرونی پوست است.

در موارد دیگر نیاز به لایه برداری هایی عمیق تر مثل میکرونیدلینگ و روش های لایه برداری شیمیایی و استفاده از لیزر پیشنهاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما