دستگاه آر اف فرکشنال بهترین گزینه برای جوان سازی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال بهترین گزینه برای جوان سازی پوست به شمار می رود. دستگاه های RF فرکشنال که تا حدودی کار لیزر را انجام می دهند اما به دلیل استفاده از تکنولوژی رادیو فرکانسی، آسیب و عوارض کمتری برای پوست به همراه دارند. در ادامه به بررسی و مقایسه انواع دستگاه های آر اف فرکشنال می پردازیم و مزایا و معایب آن ها را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

مقایسه و بررسی انواع دستگاه های جوان سازی پوست

امروزه اکثر افراد به دنبال یافتن بهترین روش برای جوان سازی پوست هستند. پزشکان مختلفل در کلینیک های زیبائی، از دستگاه های لیزر، امواج رادیویی، ژل و بوتاکس و غیره برای رفع مشکلات پوستی اقدام می کنند. انتخاب بهترین روش و دستگاه برای ترمیم و جوان سازی پوست، دغدغه ی تمام مشتریان است. در ابتدا دستگاه co2 و لیزر اربیوم وارد بازار شدند که استقبال خوبی نیز همراه گشتند.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

اما عوارضی مانند ایجاد درد در نواحی تحت درمان و طولانی بودن زمان بهبود، منجر به کاهش محبوبیت این دستگاه ها در میان مشتریان شد.بعد از آن دستگاه لیزر co2 فرکشنال وارد بازار شد. اما این دستگاه نیز موجب ایجاد سوختگی در لایه ی سطحی پوست (اپیدرم) می شد همچنین دوره نقاهت آن طولانی و یک هفته است. حتی در بعضی موارد موجب ایجاد لک و تیرگی در پوست نیز شده است.دستگاه co2 فرکشنال نیاز به یک اپراتور حرفه ای دارد، زیرا طولانی بودن دوره نقاهت، نیازمند مراقبت های ویژه از پوست بعد از هر جلسه است که در صورتی که اپراتور شما سهل انگار باشد نه تنها نمی تواند مشکلات پوستی را برطرف کند، بلکه موجب ایجاد اثرات مخرب روی پوست می شود.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال
در این راستا، دستگاه آر اف فرکشنال به عنوان بهترین دستگاه برای جوان سازی پوست طوری طراحی شده است که در آن سطح اپیدرم آسیبی نمی بیند و حرارت لازمه به عمیق ترین قسمت پوست وارد می شود.

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال

  • دستگاه آر اف فرکشنال، از امواج رادیو فرکانسی برای جوان سازی پوست استفاده می کند.
  • این امواج وارد لایه میانی پوست می شود و از این طریق و ایجاد گرما در پوست، کار خود را انجام می دهد.
  • بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک ناشی از افزایش سن،
  • لکه های ایجاد شده روی پوست ناشی از عوامل زیست محیطی
  • مانند: نور آفتاب، مصرف دخانیات و غیره با این روش بهبود می یابد.
  • در دستگاه آر اف فرکشنال، سوزن های بسیار ریزی به نام نیدل تعبیه شده است.
  • که امواج رادیویی از این طریق وارد لایه میانی پوست می شود.
  • همچنین کلاژن سازی از دیگر مزیت های این روش است.
  • به این ترتیب این دستگاه روی لایه سطحی پوست تاثیری نمی گذارد .
  • عوارض ظاهری کمتری در مقایسه با سایر دستگاه های جوان سازی پوست دارد.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال بهترین گزینه برای جوان سازی پوست

همینطور که گفتیم دستگاه آر اف فرکشنال با مزیت هایی که نسبت به سایز تجهیزات جوان سازی پوست دارد، بهترین گزینه برای جوان سازی پوست به شمار می رود. برای اطلاع از قیمت و آشنایی با انواع دستگاه های آر اف فرکشنال می توانید با مشاوران پوستی ما در سایت آروینیا تماس بگیرید تا از ریز جزئیات اطلاع یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما