فروش دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

فروش دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس از طریق سایت آروینیا امکان پذیر است. دستگاه پلاسما جت فایربولت به دلایل عمده از جمله وزن بسیار کم و عوارض ناچیز می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس از جمله جدیدترین دستگاه های زیبایی است که اخیرا بسیار مورد توجه پزشکان و مراکز زیبایی قرار گرفته است. روش کار دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس، به این طریق است که با وارد کردن پلاسما به بافت فرد تحت درمان، مشکلات پوستی وی را برطرف کرده و موجب جوان سازی پوست می شود. انرژی ای که از طریق پلاسما وارد پوست فرد می شود، موجب شکل گیری فرایند تصعید در لایه ی سطحی پوست می شود. از آنجایی که فرایند تصعید یعنی تبدیل مستقیم جامد به گاز، بسیار سریع و بدون تغییر حالت به مایع رخ می دهد. حرارتی که از این طریق روی پوست ایجاد می شود، هیچ گونه آسیب جدی به سطح پوست و اطراف آن وارد نمی کند. به همین دلیل با استفاده از این دستگاه، می توانید بدون عوارض جانبی احتمالی، بسیاری از مشکلات پوستی خود را که قبلا برای رفع آن باید عمل جراحی انجام می دادید با این روش به راحتی برطرف کنید. نکته دیگر اینکه نتایج مثبت دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس به سرعت قابل مشاهده خواهد بود. همچنین مزیت دیگر این دستگاه برای پزشکان و استفاده کنندگان از این دستگاه، وزن بسیار پایین آن است که موجب سهولت و راحتی در جابه جایی آن می شود. به همین علت، فایربولت توانسته محبوبیت زیادی در دنیای دستگاه های زیبایی و جوان سازی پیدا کند.

فروش دستگاه پلاسما جت فایربولت

تکنولوژی پلاسما و نحوه عملکرد دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

ابتدا نجوه کار تکنولوژی پلاسما را توضیح می دهیم و در ادامه به عملکرد دستگاه خواهیم پرداخت. پلاسما در واقع به حالت چهارم ماده گفته می شود که ویژگی های منحصربه فردی دارد که می توان از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین در حوزه ی زیبایی برای جوان سازی پوست استفاده کرد.
به دو روش می توان به تکنولوژی پلاسما دست پیدا کرد. یک روش از طریق حرارت دادن به گاز است و روش بعد، ایجاد میدان مغناطیسی بسیار قوی است. دستگاه پلاسما جن فایربولت پلاس، طبق روش دوم یعنی با تولید قوس الکتریکی کار می کند. این قوس الکتریکی باعث به وجود آمدن اتم ها و مولکول های با انرژی بالا می شود. در مرحله بعد از انرژی بالای این اتم ها و مولکول ها، می توان برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی استفاده کرد.

فروش دستگاه پلاسما جت فایربولت
در واقع آنچه باعث درمان مشکلات پوستی با استفاده از دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس می شود، انرژی گرمایشی است که سلول های آسیب دیده سطح درم پوست را از بین برده و در نهایت پوست شاداب و جوان خواهید داشت.

مراحل تاثیرگذاری دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس، در زیر به صورت خلاصه آورده شده است:

  • برخورد انرژی پلاسما با سطح پوست
  • انجام عمل تصعید روی پوست
  • از بین بردن سلول های اپیدرم و درم آسیب دیده ی قدیمی
  • تحریک کردن پوست به منظور کلاژن سازی دوباره و بیشتر

تکنولوژی پلاسما و نحوه عملکرد دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

مزایای استفاده از دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

  • سرعت بالا در درمان و مشاهده نتایج مثبت آن
  • کم بودن تعداد جلسات درمانی
  • عدم بروز عوارض جانبی
  • غیر تهاجمی بودن این دستگاه
  • عدم بروز درد و خونریزی در حین جلسه و بعد از آن
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • امکان استفاده از این دستگاه در نواحی حساس

فروش دستگاه پلاسما جت فایربولت

قیمت دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

برای اطلاع از قیمت دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس، همین حالا تلفن همراه خود را برداشته و با کارشناسان سایت ما تماس بگیرید. چنانچه سوالی در مورد این دستگاه در ذهن شما باقی مانده است می توانید با ما در تماس باشید تا به تمام سوالات شما پاسخ بدهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما