فروش رکسانا آیس محبوب ترین دستگاه لیزر دایود

فروش دستگاه لیزر دایود در نمایندگی های آن با قیمت مناسب انجام می پذیرد. همچنین فروش دستگاه لیزر رکسانا آیس به عنوان محبوب ترین دستگاه با قدرت بالا و استفاده از تکنولوژی های جدید در نمایندگی ها بیشتر می باشد.

دستگاه لیزر دایو رکسانا آیس و مشخصات آن

وجود موهای زائد موجب ناراحتی همه افراد می شود و حذف دائمی آن ها یکی از خواسته های بشر است از دوران گذشته تا به حال راه های مختلفی را برای حذف موقت و دائمی موها استفاده کرده اند.
با پیشرفت های علم و تکنولوژی دستگاه های لیزر در مدل ها و نمونه های مختلفی تولید شده اند و روز به روز و کیفیت آن‌ ها افزوده می شود دستگاه لیزر دایود رکسانا آیس یکی از این نمونه دستگاه ها می باشد که بسیار با کیفیت است.
این دستگاه برای حذف موهای زائد انرژی گرمایی را به رنگدانه مو داده و از طریق ملانین به ساقه مو می فرستد و باعث نابودی سلول‌های ریشه مو می شود.
دستگاه لیزر دایود رکسانا آیس دارای مشخصات خاصی می باشد از جمله:

  • این دستگاه از تکنولوژی فایبر کوپل که جدیدترین نوع تکنولوژی می باشد استفاده می‌ کند.
  • همچنین این دستگاه می ‌تواند به صورت یکنواخت انرژی ثابتی را در هر ثانیه به موها وارد کند.
  • این دستگاه دارای صفحه نمایشگر رنگی نسبتا بزرگ می باشد و با جاگذاری علائم و نحوه تنظیمات آسان آن به کاربر کمک می کند تا به راحتی با آن کار کند.
  • به دلیل مواد خنک کننده که در این دستگاه وجود دارد به راحتی می‌ تواند با ترکیب آب با نیمه ‌هادی عمل لیزر را بهتر انجام داده و با خنک کردن پوست این عمل را بدون درد انجام دهد.
  • به دلیل فرکانس ۲۰ هرتز که در این دستگاه وجود دارد تزریق ها با قدرت کمتر ولی تاثیر بیشتری بر روی مو انجام می پذیرد.
  • به دلیل وجود دو طول موج مختلف در این دستگاه استفاده از آن در همه پوست ها موثر می باشد.
  • به دلیل موجود سیستم های به روز در این دستگاه بر روی موهای روشن و نازک نیز تاثیرگذار می‌ باشد.

به طور کلی این دستگاه خیلی سریع و بدون درد و به صورت دائم موهای زائد را حذف کرده و نسبت به مدل های هم سطح خود در بازار بسیار باکیفیت تر می باشد و استفاده از آن از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است.

فروش دستگاه لیزر دایود

موارد مصرف دستگاه لیزر رکسانا آیس و قیمت آن

دستگاه لیزر رکسانا آیس به دلیل تکنولوژی خاصی که در آن وجود دارد بسیار پر کاربرد می باشد و در کلینیک های پوست و مو و همچنین سالن های زیبایی معتبر از این دستگاه بسیار استفاده می شود.
چون این دستگاه به همراه کولینگ خنک کننده می باشد از آن می توان در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد و موارد مصرف آن به این شرح می باشد:

  • برای حذف مو های موجود در زیر بغل با توجه به‌ ضخیم بودن آن ها کاربرد دارد.
  • در حذف موهای دست و پا بسیار موثر می باشد.
  • همچنین در ناحیه سر و صورت که از حساسیت خاصی برخوردار است به دلیل سیستم پیشرفته این دستگاه قابل استفاده می باشد.
  • همچنین موهای کمر که نرم و نازک می باشند با توجه به طول موج مختلف که در این دستگاه وجود دارد برای حذف موهای این قسمت نیز مفید است.

در ناحیه به بکینی که به دلیل حساسیت ویژه آن درد بیشتری احساس می شود می توان از این دستگاه استفاده کرده و با وجود خنک کننده در آن بدون درد این کار را انجام می‌ دهد.
به طور کلی از این دستگاه هم بانوان و هم آقایان می توانند برای حذف موهای زائد همه قسمت های بدن استفاده کنند.
قیمت قیمت لیزر با این دستگاه بسته به حجم موهای زائد هر فرد و همچنین نسبت به منطقه‌ای که در آن اقدام به این کار می کنید متفاوت می باشد.
همچنین برخی از موها دیرتر حذف می شوند و محکم تر می باشند پس برای حذف آن ها هزینه بیشتری پرداخت می شود. از آن جا که این دستگاه قدرت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارد به طور کل استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد.

فروش دستگاه لیزر دایود با بهترین قیمت

دستگاه لیزر دایود یک دستگاه پرکاربرد و با کیفیت بسیار بالا می باشد که در تولید آن از قطعات مرغوب استفاده شده است که تهیه آن به طور کلی برای صاحبان مشاغل مقرون به صرفه می باشد.

فروش دستگاه لیزر دائمی با بهترین قیمت اگر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش انجام بپذیرد می ‌تواند مشتریان زیادی را جذب کند.
علاوه بر نمایندگی های معتبر و مراکز فروش مجاز برخی از مراکز اقدام به فروش اینترنتی و آنلاین می کنند در این نوع فروش به دلیل کم شدن بسیاری از هزینه ها می توان این دستگاه ها را با قیمت مناسب تری عرضه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما