قیمت بهترین دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی در ایران

قیمت بهترین دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی در ایران نسبت به کارکرد آن شگفت انگیز است. شما می توانید به راحتی و با یک تماس تلفنی دستگاه را درب منزل خود دریافت کنید.

دستگاه آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال روشی جدید برای جوان سازی پوست است که توانسته طرفداران زیادی در دنیا پیدا کند. همانطور که از نام آن مشخص است، این دستگاه از امواج رادیویی برای جوان سازی پوست استفاده می کند. به این صورت که امواج رادیویی با استفاده از سوزن های بسیار ظریف به لایه میانی پوست (اپیدرم) منتقل می شود و باعث گرم شدن آن می شود. همچنین این روش می تواند کلاژن سازی را با گرما دادن به پوست تحریک کند و بافت های آسیب دیده را نیز ترمیم کند.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

نحوه کار دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

آر اف فرکشنال سوزنی، روشی غیرتهاجمی برای جوان سازی پوست است که عوارض چندانی ندارد. احتمال ایجاد کمترین میزان خونریزی و زخم فقط در لایه سطحی پوست وجود دارد. به این دلیل که دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی همانطور که از نام آن مشخص است، ار عملکرد قطره سوزنی استفاده می کند. این روش فقط التهاب اندکی در سطح پوست ایجاد می کند که بعد از چند دقیقه این التهاب رفع خواهد شد.
لیزر آر اف فرکشنال برای جوان سازی پوست استفاده می شود. اما در کنار آن، بسیاری از مشکلات پوستی نیز با این روش برطرف خواهد شد. لیفت صورت، رفع چین و چروک، لیفت پوست گردن و از بین بردن غبغب، یک دست کردن پوست و بهبود رنگدانه های آن، رفع جای جوش و … از مواردی است که با دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی قابل بهبود است.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه لیزر آر اف فرکشنال اسکارلت به دلیل استفاده از شیوه قطه اشکی، لایه سطحی پوست را به طور کامل پوشش می دهد البته استفاده از تکنولوژی نیدل ها نیز در این امر بسیار تاثیرگذار است.

در دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت، سطح نیدل ها کاملا یکنواخت و موازی است اما در سایر دستگاه های آر اف فرشکنال، نیدل ها ناهموار است و قسمت انتهایی نیدل نیز هرمی شکل است. دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت همچنین از نیدل ها 25 تایی که ساخته کشور ژاپن است و روکش طلا دارد. همین امر موجب شده که این دستگاه ضد حساسیت باشد.همچنین جریان رادیو فرکانسی استفاده شده در آن، ساخته شرکت US Silicon Vally آمریکاست. همچنین این دستگاه تنها دستگاهی است که دارای گواهی ثبت اختراع RF فرکشنال است.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی با توجه به وارداتی بودن این دستگاه متغیر است و برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایت های ارائه دهنده مراجعه کنید. اگر به دنبال خرید دستگاه آر اف فرکشنال هستید، دستگاه اسکارلت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای اطلاع از قیمت ها و مقایسه دستگاه های آر اف فرکشنال می توانید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما