قیمت دستگاه لیزر دایود مرلین

قیمت دستگاه لیزر دایود مرلین با توجه به کارایی ها و قدرت و کیفیت آن، بسیار مناسب است. داشتن این دستگاه در کلینیک می تواند درآمد فوق العاده ای برای شما داشته باشد.

لیزر دایود مرلین چیست؟

دستگاه دایود لیزر از بهترین دستگاه های حذف موهای زائد محسوب می شود. داشتن موی زائد بسیار آزار دهنده است و می تواند به مرور زمان بسیار کسالت آور باشد. ضمن اینکه روش های دم دستی نتایج خوبی را ارائه نمی دهند. و نیاز داریم که مدام آنها را تکرار کنیم. به همین دلیل باید به دنبال روشی باشیم که بتوانیم به راحتی موهای زائد را از بین ببریم. تا دیگر رشد نکنند. یعنی باید روشی باشد که به فولیکول موها نفوذ کند و بتواند آنها را از بین ببرد. فولیکول موها در لایه درم و اپیدرم قرار دارند. لیزر با گرمایی که ایجاد می کند، می تواند این ریشه موها را از بین ببرد. تا دیگر رشد نکنند.

قیمت دستگاه لیزر دایود مرلین

دستگاه لیزر با کیفیت تضمینی و صد در صد

اما در بین همه دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر دایود از توانمندی های بسیار زیادی برخوردار است. ضمن آنکه قدرت بسیار بالایی دارد. می تواند در یک ثانیه بین 1 تا 20 شات را ارسال نماید. این دستگاه توانایی ایجاد 20 میلیون شات را دارد. به صورتی که هیچ مشکلی هم برای آن به وجود نمی آید. می توان با جرأت گفت هزینه تعمیر و نگهداری این دستگاه بسیار پایین و در حد صفر است. بنابراین داشتن آن در کلینیک شما می تواند بسیار درآمد زا باشد.

دایود مرلین چه ویژگی هایی دارد؟

  • این دستگاه به دلیل قدرت بالایی که دارد، مسلّماً نیازمند خنک کننده های قوی است.
  • این خنک کننده ها به صورت یکی روی هندپیس و دیگری روی دستگاه قرار دارند.
  • خصوصیت مهم این سیستم خنک کننده این است که، طی روند درمان همیشه ثابت است.
  • توان لیزر بار دستگاه مرلین برابر با 800 وات و از نوع گلد است.
  • یکی از مزایای دستگاه مرلین، لیزر بار قوی و با کیفیت ساخت شرکت جنوپتیک آلمان است.
  • سطح مقطع بزرگ این دستگاه باعث شده تا فرایند لیزر موهای زائد به راحتی با سرعت زیاد انجام شود.
  • از دیگر ویژگی های این دستگاه، توانایی استفاده در همه نوع پوست مختلف است.

قیمت دستگاه لیزر دایود مرلین

قیمت دستگاه لیزر دایود مرلین

برای داشتن مشتریان همیشگی و راضی، باید دستگاه هایی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. دستگاه لیزر دایود مرلین از دستگاه های با درآمد بالا محسوب می شود. شما حتی می توانید به عنوان سرمایه گذار این دستگاه را خریداری نموده و در کلینیک و مطب قرار دهید. ضمن اینکه قیمت دستگاه لیزردایود مرلین به نسبت کارایی و درآمد زایی آن بسیار مقرون به صرفه است. تجربه ای دلپذیر که اگر هر مشتری آن را داشته باشد، به سراغ دستگاه های دیگر نمی رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما