مرکز فروش عمده و تک دستگاه پلاژن

مرکز فروش عمده و تک دستگاه پلاژن دارای برندی معتبر از شرکت‌های جهان در صدد است تا جوانی را به شما ارمغان دهد. با دستکاه کلاژن زیباتر شوید.

پلاژن تراپی چیست؟

پلاژن‌ ترابی که با استفاده از دستگاه پلاژن و با امواج رادیویی با طول موج بسیار که با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست انجام می‌شود.
این روش از شایع‌ترین و مناسب‌تربن روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد.
این دستگاه پاکسازی پوست با استاندارد‌ها و تاییدیه‌ی لازم با‌توجه به تشخیص پزشک در چندین جلسه برای جوان‌سازی تجویز می‌شود که در جلسه اول از فرایند ماساژور پلاژن (که از طریق سری آن انجام می‌شود) با رعایت استاندارد و الزامات ضروری استفاده می‌شود.
این دستگاه در مدل‌های مختلفی (خانگی، غیر خانگی) طراحی و به بازار عرضه می‌گردد.
پلاژن دارای کارکردهای بسیار فروانی است که از مزیت‌های استفاده از دستگاه پاکسازی پلاژن عبارتند از:

  • اکسیژن رسانی به پوست صورت و بدن
  • رفع خطوط چین و چروک
  • جداسازی چربی از لایه‌های سطحی پوست
  • آب‌رسانی به سلول‌های پوست
  • افزایش استحکام و جمع‌شدگی بافت پوست
  • رفع و درمان جوش
  • برطرف کردن جای زخم و آکنه
  • تقویت عضلات صورت
  • فعال سازی کلاژن‌سازی پوست

برای هربار استفاده از این دستگاه سری یک بار مصرف طی عملیات سه‌فازه سری جداگانه‌ای به کار برده می‌شود که عملیات پاکسازی توسط نفوذ همین سری به لایه‌های زیرین پوست انجام می‌شود.
این دستگاه با مکانیزم فوق پیشرفته و تاییدیه لازم از کشور‌های اروپایی جهت جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست شما طراحی گردیده است.

فروش عمده دستگاه پلاژن

آشنایی با انواع دستگاه پلاژن در بازار

دستگاه پلاژن جوانسازی پوست انواع مختلفی دارد که هر کدام از این نوع دستگاه‌ها با توجه به کارآیی‌ و شرکت‌های سازنده انوع متفاوتی دارد.
در اینجا به معرفی دو نوع پلاژن سه کاره (سه هندپیس) و دو کاره (دو هندپیس) این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

  • دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره: این دستگاه باعث جوانسازی و زیباسازی پوست با استفاده از روش لایه برداری لایه‌های سطحی پوست است. از کارآیی‌های این دستگاه، از بین بردن جای جوش و آکنه، اکسیژن رسانی و آبرسانی، رفع چین و چروک و بازسازی سطح پوست است‌. این دستگاه بعد از برداشتن لایه‌های چربی و … با تحریک کلاژن باعث فعالیت آن و ترمیم سلول‌های آسیب دیده می‌شود.
  • دستگاه پلاژه دو هندپیس یا دو کاره نیز در طی مراحلی باعث پاکسازی پوست و در نهایت جوانسازی آن می‌شود. این نوع دستگاه نیز همانند نوع سه کاره عمل می‌کند.

مناسب‌ترین قیمت دستگاه پلاژن کجا عرضه می‌شود؟

دستگاه پلاژن جزو دستگاه‌های آرایشی بهداشتی و وارداتی از کشور‌های اروپایی می‌باشد. و به خوبی می‌دانیم اجناس وارداتی علاوه بر اضافه قیمت آن توسط خرید و فروش کنندگان، هزینه‌های گمرکی را هم شامل می‌شود و در نتیجه قیمت آن به شدت افزایش می‌باشد.
اما کارآفرینان ما برای این مشکل راه حل مناسبی را اندیشیده‌اند.
با راه‌اندازی سایت‌های فروش آنلاین به شما کمک می‌کنند تا حتی کالاهای وارداتی را با مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین قیمت خریداری کنید.

سایت فروش عمده دستگاه پلاژن نیز همانند مابقی سایت‌ها در این عرصه فعالیت دارد. شما می‌توانید جهت خرید بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه پلاژن با سایت فروش عمده دستگاه پلاژن ارتباط برقرار کنید.

فروش عمده دستگاه پلاژن

ما پیشرفت تکنولوژی برای اهدافی ما نیز در راستای اهداف آن قدم برمی‌داریم.
همه‌ی ما قصد داریم زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای را به‌دور از شلوغی‌ها داشته باشیم، تکنولوژی این فرصت را به ما داده است تا بتوانیم با انجام اکثر کار‌های خود بصورت اینترنتی و آنلاین یک قدم جلو‌تر حرکت کنیم.
و یکی از این پیشرفت‌ها انجام خرید و فروش بصورت اینترنتی است.
سایت فروش عمده دستگاه پلاژن هم مستثنا از این قائده نیست و برای فروش بهترین دستگاه‌ آرایشی و جوان‌سازی این سایت را با مجوز و تاییدیه های لازم طراحی کرده است. با دستگاه پلاژن جوان شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما