معرفی دستگاه پلاسما جت اسپارک پزشکی

معرفی دستگاه پلاسما جت اسپارک پزشکی در مطلب زیر آورده شده است. از روش پلاسما جت اسپارک برای درمان جای چین و چروک و آکنه و اسکار در قسمت های حساس پوست استفاده می شود. در مطلب زیر به توضیح روش کار این دستگاه و بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

تکنولوژی پلاسما 

پلاسما در واقع یکی از چهار حالت اصلی ماده است. پلاسما گاز شبه خنثی از ذرات باردار و خنثی می باشد که یک رفتار جمعی را از خود نشان می دهد. در تعریف دیگر پلاسما به گاز یونیزشده ای می گویند که یک یا چند الکترون از خود از دست داده و تعداد یون های مثبت آن برابر تعداد الکترون های آزاد آن می باشد.
از پلاسما در صنعت جوشکاری، برشکاری، پزشکی، دندان پزشکی نیز استفاده می شود. با به کارگیری  تکنولوژی پلاسما، دیگر نیازی به استفاده از تیغ و خونریزی نیست. در این روش با استفاده از پلاسما در لایه سطحی پوست ابتدا عمل تصعید یعنی تبدیل مستقیم جامد به گاز انجام می شود و به این ترتیب لایه های زیرین پوست جمع می شود.

خرید دستگاه پلاسما جت اسپارک

دستگاه پلاسما جت اسپارک پزشکی

دستگاه پلاسما جت اسپارک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز می تواند بلفاروپلاستی یعنی برطرف کردن افتادگی پوست، از بین بردن آکنه و جای اسکار به بازار معرفی شده است. این دستگاه وزن بسیار پایینی دارد که باعث می شود به راحتی پزشکان و استفاده کنندگان از این دستگاه آن را حمل و نقل کنند. همچنین مزیت دیگر آن، برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم است. به این ترتیب که بدون هیچ گونه آسیبی می توان برای از بین بردن چین و چروک در نقاط حساس از آن استفاده کرد و افتادگی پلک را برطرف کرد. که در واقع مهمترین ویژگی این دستگاه است و به همین منظور نیز وارد بازار شده است.

خرید دستگاه پلاسما جت اسپارک

نحوه کار دستگاه پلاسما جت اسپارک پزشکی

در این روش پلاسمای بوجود آمده موجب ایجاد یک جریان الکتریکی بین الکترود دستگاه و سطح پوست می شود. با عبور جریان از سطح پوست، سلول های پوستی در برابر این جریان ابتدا مقاومت می کنند و این الکترون های آزاد شده سبب ایجاد تبخیر سلول هایی می شود که به پلاسما برخورد کرده اند. سپس انرژی وارد شده به سطح پوست، وارد لایه های زیرین می شود. و در آنجا علاوه بر لیفت سلول ها موجب بازسازی بافت سلول های آسیب دیده نیز می شود.
از این دستگاه می توان برای برداشتن خال و ضایعات پوستی نیز استفاده کرد. برای این کار باید انرژی پلاسما را در ناحیه ی مورد نظر متمرکز کرد. همچنین در این روش نتیجه کار را می توان در مدت زمان کم حداقل 3 روز و حداکثر یک هفته مشاهده کرد و نسبت به روش های دیگر نیز عوارض کمتری دارد.

 کاربردهای درمانی پلاسما جت اسپارک پزشکی

  • انجام بلفاروپلاستی ( رفع افتادگی پوست)
  • جوان سازی صورت و حذف چین و چروک آن
  • لیفت و بالا کشیدن صورت
  • از بین بردن جای جوش، زخم، آکنه و اسکار
  • قابل استفاده برای پاک کردن تاتو
  • برطرف کردن جای زخم های ایجاد شده ناشی از واریس

قیمت دستگاه پلاسما جت اسپارک پزشکی

پلاسما جت اسپارک با توجه به موارد استفاده بالایی که هم برای زیبایی و هم برای پزشکی دارد از جکله دستگاه های پرطرفدار و ضروری در حوزه پزشکی نیز به حساب می آید. به همین دلیل به راحتی می توانید به کارایی آن اعتماد کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه و سایر سوالات احتمالی می توانید با پشتیبان فروش ما در تماس باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما