نمایندگی دستگاه کربوکسی اس پلاس

نمایندگی دستگاه کربوکسی اس پلاس با ارائه بهترین دستگاه ها، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. قیمت تمام شده این دستگاه ها در سایت آروینیا نسبت به جاهای دیگر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

دستگاه کربوکسی اس پلاس

امروزه زیبایی و جوان ماندن پوست،  از فاکتورهای مورد توجه هر فردی است. در دنیای امروز زنان و مردان بیشتر از قبل به زیبایی و جوانی پوست و موی خود اهمیت می دهند و به همین ترتیب تجهیزات پیشرفته ای نیز در رفع این نیاز ساخته شده است. همه افراد به هر نحوه تلاش می کنند پوست شاداب و جوانی داشته باشند. اما گاهی اوقات موارد غیر قابل اجتنابی مانند افزایش سن و پیری، دوران حاملگی، شرایط بد آب و هوایی و …. وجود دارد که به ناچار موجب تاثیرات مخرب روی پوست شما می شود. اما این نگرانی امروزه با پیشرفت علم پزشکی در این زمینه دیگر معنایی ندارد. در زمینه زیبایی پوست و کو، دستگاه ها و تجهیزات زیبادی اختراع شده اند که با استفاده از آن ها می توانید جوانی پوست دلخواه خود را دوباره به دست آورید. یکی از این دستاوردها، کربوکسی تراپی است. در ادامه با نحوه کار دستگاه کربوکسی اس پلاس و مزیت های آن آشنا خواهیم شد.

فروش دستگاه کربوکسی اس پلاس

روش کار کربوکسی تراپی

به طور کلی کربوکسی تراپی روشی است که از طریق آن گاز دی اکسید کربن وارد پوست می کند. اینطور توضیح بدیهم که این دستگاه با تزریق بیش از حد کربن دی اکسید در زیر پوست، کاری می کند تا تبدن احساس خطر کرده و در ناحیه ی تحت درمان شروع به تحریک و افزایش اکسیژن رسانی کند. در واقع همین امر موجب می شود که بدن در این روش به صورت طبیعی به ترمیم بافت های سلولی خود بپردازد.

فروش دستگاه کربوکسی اس پلاس

مزیت های دستگاه کربوکسی اس پلاس

  • ترمیم طبیعی پوست به وسیله خود بدن
  • رفع تیرگی دور چشم
  • از بین بردن جای زخم های عمیق ناشی از جوش و آکنه
  • سفت کردن پوست و رفع شلی و افتادگی آن
  • برطرف کردن خط لبخند و خطوط دور چشم
  • برطرف کردن زخم های عروقی
  • همچنین مزیت های زیادی در حوزه درمان بعصی از بیماری های عروقی مانند پسوریازیس، ایسکیمیک دارد.

فروش دستگاه کربوکسی اس پلاس

قیمت دستگاه کربوکسی اس پلاس

قیمت دستگاه کربوکسی اس پلاس در نمایندگی دستگاه کربوکسی اس پلاس در سایت آروینیا همه روزه به روز رسانی می شود. می توانید برای سفارش این محصول و اطلاع از قیمت آن و سوالات احتمالی باقی مانده در مورد کارایی و نحوه عملکرد آن با پشتیبان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما