نمایندگی فروش دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

دستگاه میکرودرم فیس آپ جدیدترین و به روز ترین دستگاه میکرودرم ابریژن است. اگر قصد خرید بهترین میکرودرم ابریژن موجود را دارید و می خواهید که کلینیک و یا مطب شما متفاوت و خاص نسبت به سایر مراکز زیبایی باشد، میکرودرم فیس آپ بهترین گزینه است.

معرفی دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ

معرفی دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ

دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ face up محصول کمپانی GP ایتالیا است. لایه برداری در این دستگاه با استفاده از سری و یا هد الماسه انجام می شود و دارای هندپیسی است که با طراحی خاص به صورت دورانی روی سطح پوست حرکت می کند.

هندپیس خاص این دستگاه هم محصول کمپانی GP است. مزیت طراحی هندپیس با حرکت دورانی این است که زمانی که آن را روی سطح پوست حرکت می دهیم علاوه بر لایه برداری کار ماساژ هم با آن انجام می شود. و خون رسانی به سلول های پوست صورت می گیرد.

موارد کاربرد دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ FACE UP

دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ مانند هر دستگاه میکرودرم دیگری دارای کاربرد های فراوانی است. و بهترین گزینه برای لایه برداری و پاکسازی و جوانسازی در هر کلینیک و مطب زیبایی است. به طور خلاصه مهمترین کاربردهای دستگاه میکرودرم فیس آپ عبارتند از:

  • جوانسازی پوست
  • لیفت و قوام پوست
  • کاهش چین و چروک های پوست
  • لایه برداری و پیلینگ
  • درمان اسکار ها
  • حذف تاتو

نحوه خرید دستگاه میکرودرم ابرین فیس آپ

همانطور که گفتیم میکرودرم فیس آپ ساخت کشور ایتالیا است و یک دستگاه وارداتی است. برای سفارش و خرید این دستگاه می توانید با ما تماس بگیرید. در صورت موجود بودن دستگاه برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت به فاصله ۲۰ تا ۳۰ روز برای شما ارسال می شود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما