خرید و لیست قیمت پلاژن با بهترین کیفیت

پلاژن تراپی یکی از روش‌های به روز و پر کاربرد برای زیبایی به حساب می‌آید. برای اطلاع از لیست قیمت و خرید دستگاه پلاژن با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

پلاژن تراپی چیست؟

امروزه مردم به راحتی می‌توانند مشکلات و ایرادات پوست خود را به وسیله دستگاه‌ها و روش‌های مختلف از بین ببرند. البته همه به دنبال روشی هستند که بدون اینکه آسیبی به پوست آنها وارد شود، بتوانند به نتیجه مطلوب خود برسند. در این بین دستگاه پلاژن تراپی یکی از روشهای جدید و پرکاربرد شناخته شده است. شما به راحتی با پلاژن تراپی می‌توانید معایب پوست خود را از بین ببرید. برای مثال چین و چروک های ریز، انواع جوش ها و آکنه ها، زخم های پوستی، همگی با پلاژن قابل درمان خواهند بود. این دستگاه از سه هندپیس و یا بازو تشکیل شده است که به راحتی می‌توانند برای موارد مختلف پوست استفاده شوند.

قیمت خرید دستگاه پلاژن + مزایا و معایب

انواع دستگاه پلاژن تراپی

به دلیل فواید زیادی که روش پلاژن تراپی دارد، شرکت های زیادی هم به فکر ساخت این دستگاه شگفت انگیز هستند. این دستگاه با اکسیژن رسانی به پوست می‌تواند کار لایه برداری را به صورت کاملا طبیعی انجام دهد. هدف همه دستگاه های پلاژن تراپی یکی است و این کار با هندپیس های خاص آن انجام می‌شود. ناگفته نماند از پلاژن تراپی می‌توان برای از بین بردن سلولیت ها و فرم دهی به بدن هم استفاده کرد.

ویژگی ها و کاربردهای دستگاه پلاژن تراپی

پلاژن سه بازو دارد که برای کارهای مختلف استفاده می‌شوند.

  • با استفاده از هندپیس اکسیژنو می‌توان کار لایه برداری و پاکسازی پوست را به خوبی انجام داد. قبل از اینکار به پوست ژل مخصوصی زده می‌شود و با هندپیس مختص آن، این کار انجام می‌شود.
  • هندپیس مخصوص تریپولار که از فناوری رادیوفرکانس استفاده می‌کند. این ویژگی در این دستگاه با روش آراف مونوپلار و بایپلار فرق دارد و خیلی بهتر از آنها عمل کرده است.
  • هندپیس اولتراسونیک که استفاده از آن باعث می‌شود انواع مواد و کرم ها به خوبی جذب پوست شوند.
  • علاوه بر این موارد این دستگاه پروب های ماساژ هم داشته که از افتادگی پوست جلوگیری به عمل می‌آورند.

خرید و لیست قیمت پلاژن با بهترین کیفیت

فواید روش پلاژن تراپی چیست؟

یکی از ویژگی های خوبی که روش پلاژن تراپی دارد این است که به صورت غیر جراحی است و هیچ گونه برش و زخمی بر جای نمی‌گذارد. این ویژگی باعث شده تا طرفداران آن روز به روز بیشتر شوند. روش کار پلاژن تراپی به این شکل است که با بهبود و افزایش کلاژن سازی در پوست، جوانسازی آن را به همراه دارد. در نتیجه از بین بردن چین و چروک و انواع جوش ها هم به خوبی با پلاژن قابل انجام است.

پلاژن تراپی در ایران و جهان

روش دستگاه پلاژن تراپی در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در همه جای جهان از آن استقبال شده است. چون مردم سزاوار بهترین ها هستند به همین دلیل پلاژن تراپی به عنوان روشی ایمن، دلپذیر و همچنین غیر تهاجمی ابداع شده است. نتایجی که این روش برای پوست دارد، مدت زمان بیشتری روی پوست باقی خواهد ماند و همچنین بعد از درمان به زودی قابل مشاهده هستند. دستگاه پلاژن تراپی سه هندپیس از فناوری های جدید استفاده کرده تا طیف گسترده ای از درمان ها را به ثبت برساند.

خرید و لیست قیمت پلاژن با بهترین کیفیت

خرید و لیست قیمت پلاژن با بهترین کیفیت

دستگاه پلاژن تراپی یک روش مقرون به صرفه برای زیبایی محسوب می‌شود. این دستگاه قیمت کمتری نسبت به دستگاه‌های زیبایی دیگر دارد. پس به راحتی می‌توانید برای کلینیک زیبایی و همچنین سالن های خود، این دستگاه را تهیه کنید. این روش بازار خوبی دارد و کاربرد های آن بسیار زیاد است.

  • اکسیژن رسانی به صورت طبیعی به پوست
  • جوانسازی پوست در قسمت های مختلف
  • از بین بردن سلولیت و درمان آن
  • کم کردن هایپر پیگمنتیشن ها و انواع لکه های پوست
  • بهبود کشش پوست و افزایش حالت ارتجاعی آن
  • از بین بردن انواع آلودگی های زیست محیطی از روی پوست

خرید و لیست قیمت پلاژن با بهترین کیفیت

خرید مقرون به صرفه دستگاه پلاژن

داشتن دستگاه پلاژن تراپی در مطب، کلینیک و سالن زیبایی شما، موجب هجوم مشتریان وفادار خواهد شد. چون با دیدن ویژگی ها و مزایای این دستگاه، کمتر کسی پیدا می‌شود که از این روش استفاده نکند. برای اطلاع از قیمت دستگاه پلاژن با کیفیت، از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما