قیمت خرید دستگاه پلاژن + مزایا و معایب

دستگاه پلاژن تراپی با سه عدد هندپیس خود کاربردهای زیادی برای پوست دارد. برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه پلاژن و همچنین مزایا و معایب آن با ما تماس بگیرید.

دستگاه پلاژن تراپی چیست؟

این دستگاه در اندازه کوچک و با یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ طراحی شده است. سه عدد هندپیس برای کارهای مختلف داردکه ترکیب 3 روش پر کاربرد فیشیال است. سوپر فیشیال، اکسیژنو و اولتراسوند و آراف هندپیس های این دستگاه هستند. جالب است بدانید که پلاژن تراپی می‌تواند با کم کردن چین و چروک ها موجب جوانسازی و بهبود پوست شود. همچنین با استفاده از هندپیس اکسیژنو می‌تواند در قسمت های زیر چشم، پف و چروک را از بین ببرد. این هندپیس ها در قسمت های صورت و گردن قابل استفاده هستند.

قیمت خرید دستگاه پلاژن + مزایا و معایب

دستگاه پلاژن تراپی اکسیژنو

از معروف ترین دستگاه های پلاژن، پلاژن اکسیژنو است. این دستگاه فضای کمی را می‌گیرد و به راحتی روی یک میز قرار خواهد گرفت. استفاده از آن خیلی راحت است و در کلینیک ها و سالنهای زیبایی به خوبی استفاده می‌شود. قرار گرفتن هندپیس های این دستگاه روی پوست، موجب تسکین آن شده و آرامش را به همراه دارد. اکسیژنو با لایه برداری از سلولهای سطحی پوست، مواد مغذی را به درون پوست وارد می‌کند. بنابراین می‌تواند موجب بهبود انواع مشکلات در پوست شما شود.

مزایا و معایب دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن تراپی مزایای زیادی دارد:

  • رطوبت رسانی به پوست
  • ایجاد آرامش و نشاط و شادابی در پوست
  • کم کردن منافذ باز پوست
  • ایجاد شفافیت در پوست و روشن کردن آن
  • بهبود پوست با جذب مواد مغذی به آن

معایب این روش خیلی کم هستند و با رعایت نکات ایمنی در حین و بعد از استفاده از دستگاه، قابل پیشگیری هستند. استفاده از کرم های ضد آفتاب بعد از انجام پلاژن تراپی و قرار نگرفتن در معرض آفتاب، توصیه می‌شود.

قیمت خرید دستگاه پلاژن + مزایا و معایب

قیمت خرید دستگاه پلاژن + مزایا و معایب

روش دستگاه پلاژن تراپی برای بیمار، هیچ دردی به همراه ندارد و حتی نیازمند دوران نقاهت هم نیست. فقط امکان کمی تورم و قرمزی در پوست وجود دارد. اگر برای خرید دستگاه پلاژن مردد هستید و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌اید، از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه پلاژن صورت

از دستگاه پلاژن تراپی می‌توانید در قسمت های صورت و گردن استفاده کنید. داشتن این دستگاه در کلینیک ها و سالنهای زیبایی، می‌تواند درآمد بالایی برایتان به همراه داشته باشد. ضمن اینکه شما به راحتی می‌توانید آن را جابجا کرده و از مکانی به مکان دیگر بروید. همچنین مصرف برق کمتری هم دارد و یادگیری آن خیلی راحت است و به قولی دنگ و فنگ زیادی ندارد. برای خرید دستگاه پلاژن صورت از طریق شماره های کارشناسان با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما