خرید دستگاه پلاسما جت مدایون با گارانتی معتبر

خرید دستگاه پلاسما جت مدایون و استفاده از آن به علت سبکی دستگاه باعث می شود که پزشک با تسلط بیشتری بر روی پوست بیمار کار کند همچنین مدل دستگاه دارای گارانتی معتبر و به همراه آموزش رایگان دستگاه عرضه می‌شود.

معرفی دستگاه پلاسما جت مدایون

لازم است قبل از آشنایی با دستگاه پلاسما جت مدایون با پلاسما و نحوه کارکرد آن آشنا شوید.
پلاسما حالت چهارم از مواد می باشد که در علوم مختلفی همچون پزشکی و صنعت از آن استفاده می شود یکی از کاربردهای بسیار بالایی که در صنعت پزشکی دارد برای رفع مشکلات پوستی و عمل های زیبایی همچنین برای رفع افتادگی پلک از آن استفاده می شود.
دستگاه پلاسما جت مدایون دارای دو سری اپلیکاتور می باشد که این اپلیکاتور ها وظیفه افزایش گردش خون و شکل دهی و لیفت را توسط پلاسما جت برعهده دارند و خود آن ‌ها به دو نمونه سر تخت و مخروطی شکل وجود دارد.
از مدل سر تخت آن به دلیل شکل تختی که دارد برای انتقال پلاسما در سطح وسیعی از پوست مانند گردن و غبغب استفاده می شود.
از مدل مخروطی شکل آن برای قسمت هایی که سطح کمتری دارند مانند نواحی اطراف پلک یا خط اخم استفاده می کنند.
این دستگاه در سه مدل پلاسمای گرم پلاسمای سرد و پلاسمای DBD وجود دارد که نحوه کارکرد هر کدام از این مدل ها متفاوت می باشد.

به عنوان مثال از مدل پلاسمای گرم برای رفع چین و چروک و یا افتادگی پلک و همچنین پاک کردن جای تاتو استفاده می شود، اما برای کارهای ترمیمی و بهبود جای زخم و سوختگی ها از پلاسمای سرد استفاده می شود.

خرید دستگاه پلاسما جت مدایون

قیمت دستگاه پلاسما مدایون در بازار

استفاده از دستگاه پلاسما مدایون معمولا در کلینیک های زیبایی پوست و مو و یا در سالن ها و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند.
این دستگاه دارای مدل های مختلف با کارکردهای گوناگونی می باشد که قیمت هر کدام از آن ها بسته به نوع کارکرد متفاوت است.
قیمت دستگاه پلاسما مدایون در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

  • توان دستگاه و ولتاژ ورودی و خروجی دستگاه
  • عمق نفوذ پلاسما که دارای مینیمم و ماکسیمم باشد.
  • اپلیکاتور و سوزن های آن قابل تعویض و یکبار مصرف باشند.
  • دارای برنامه های مختلف از جمله رفع چین و چروک و از بین بردن لکه ها یا برداشتن خال و کاربرد های دیگر باشد.

افرادی که به این دستگاه نیاز دارند می‌ توانند از مراکز فروش معتبر موجود در بازار این محصول را مطابق با نیاز خود با قیمت مناسب تهیه کنند.

خرید دستگاه پلاسما جت مدایون با ضمانت نامه

برای خرید دستگاه پلاسما جت مدایون با ضمانت نامه می بایست به مراکز فروش معتبر آن در بازار مراجعه کرده تا بتوانید این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

داشتن ضمانت نامه به همراه دستگاه می تواند خیال شما را راحت کند که اگر در حین استفاده برای دستگاه شما اتفاقی بیفتد می توانید به راحتی آن را به نمایندگی‌های مجاز برده و تعمیر یا تعویض کنید. پس همین حالا خرید دستگاه پلاسما مدایون را از نمایندگی رسمی آروینیا به انجام برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما