فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور در شرکت ما انجام می شود. این لیزر ها قدرت بالایی در از بین بردن تاتو های رنگی و تیره دارند. برای اطلاعات بیشتر بعد از خواندن مطالب پایین، از شما می خواهیم تا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

این دستگاه جهت از بین بردن و پاک کردن تاتوهای رنگی و همچنین پیگمنت های رنگی، استفاده می شود.این پیگمنت ها امکان دارد در اثر انجام تاتو های رنگی ایجاد شده باشند. البته افزایش سن هم موجب به وجود آمدن این پیگمنت ها می شود. روش های زیادی تا کنون برای از بین بردن این پیگمنت ها ایجاد شده اند. با کشف روش حذف پیگمنت ها توسط دستگاه پیکوشور دیگر روش های دیگر کارایی خود را از دست داده اند.

فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

پیکولیزر چیست؟

پیکو لیزر هم جز. لیزر های کیوسوئیچ می باشد. همانطور که از اسمش مشخص است ، سرعت بسیار بالایی دارند . روش آنها در از بین بردن تاتو های رنگی بسیار موثر است. به همین خاطر در طراحی لیزرهای کیوسوئیچ بسیار استفاده شده است.

تکنولوژی سخت افزاری دستگاه لیزر کیوسوئیچ

در این لیزرها از کریستال های بیار کوچک ان دیاگ استفاده می شود. که کار آنها ایجاد کردن بیم لیزر است. طول موج این لیزر در بازه 1064 نانومتر است. از آنها می توان در صنعت درماتالوژی و پوست و مو و همچنین برداشتن خال استفاده نمود. لیزرهای کیوسوئیچ قادر به تولید پالس های کوتاه زیادی هستند. لیزرهای پیکوثانیه و نانوثانیه هستند که پالس های گوناگونی دارند.

طول موج ایجاد شده توسط دستگاه کیوسوئیچ

انرژی این لیزر ها قادر است تا در پالس هایی با عرض کم مورد استفاده قرار گیرد. چون این انرژی در حد نانو ثانیه و پیکو ثانیه است، می تواند قدرت بسیار بالایی داشته باشد. طول موج این لیزرها در حدود 1064 نانو متر است. علاوه بر آن یک عدد فیلتر KTP هم وجود دارد که می تواند فرکانس لیزری که می تابد را دو برابر کند.

فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

برای درمان کردن بیماری های پوستی چه چیزهایی لازم است؟

  1. استفاده از دو طول موج با قدرت 532 و 1064 نانو متر . این ها قادر هستند تا رنگدانه های پوست را مورد هدف قرار دهند.
  2. ایجاد کردن پالس های کوتاه تا به پوست آسیبی وارد نشود. علاوه بر آن به اندازه کافی قدرت دارند تا بتوانند منطقه مورد نظر را تخریب کنند.

لیزر active چیست؟

ساختار لیزر کیوسوئیچ دارای دو قسمت است، یا اکتیو active است و یا پسیو passive . می توان گفت مزایای هر کدام در قسمت های محتلف درمان استفاده می شوند. و هر کدام طول موج های متفاوت و خاص خودشان را دارند. اگر بخواهم تفاوت های آنها را بررسی کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که، لیزرهای کیوسوئیچ  active قادر به ایجاد پالس های پیچیده تر هستند. این ویژگی باعث ایجاد پالس های پر قدرت و با توان بالاتر خواهد بود.

فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

لیزر passive چیست؟

لیزرهای passive برعکس لیزرهای active هستند. این لیزرها ساختار آنها به گونه ای است که قادر به ایجاد کردن پالس های با شکل ساده تری هستند . مشخصاً انرژی تولید شده آنها هم بسیار پایین است. با اینکه قدرت این لیزر ها پایین تر است، اما از نظر قیمت مناسب تر هستند.

فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

این دستگاه ها قادر به استفاده از طول موج های متفاوت هستند. هر کدام برای قسمت خاصی از بدن استفاده می شود. برای اطلاع از نحوه فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما