قیمت دستگاه ازون تراپی پوست

قیمت دستگاه ازون تراپی پوست در شرکت آروینیا بسیار مناسب است. چون ما وارد کننده مستقیم این دستگاه هستیم . ین دستگاه دارای گارانتی می باشد . همچنین خدمات پس از فروش این دستگاه می تواند به صورت مکرر انجام شود.  بعد از خواندن مطالب زیر توصیه می کنم با شماره ها ی کارشناسان ما تماس بگیرید .

ازون تراپی چیست؟

ازون تراپی پوست یکی از روش های تقریباً جدید است. که روش های درمانی زیادی دارد. این دستگاه می تواند برای بیماران دیابتی مورد استفاده قرار گیرد. چون بر خلاف کورتون، موجب بالا رفتن قند خون نمی شود. این نکته می تواند مورد اهمیت و توجه بیماران دیابتی باشد. چون تقریباً دستگاه های دیگر که در زمینه زیبایی مورد استفاده هستند، برای آنها ضرر دارد.
در این دستگاه یک قسمت مختص ازون سازی در نظر گرفته شده است. که گاز ازون در این مخزن قرار داده می شود. و می تواند با غلظت اکسیژن مورد نیاز که بین 20 ا 50 میکروگرم را شامل می شود ، به دست آید. در واقع منظور از ازون تراپی یا ازون درمانی این است که از گاز ازون به عنوان وسیله اصلی درمانی استفاده می کند. البته نافته نماند که این روش باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود.

قیمت دستگاه ازون تراپی پوست

مزایای استفاده از گاز ازون

  • موجب درمان و بهبود آرتروز می شود. هنگامی که گز ازون را در مفصا های آسیب دیده وارد می کنند ، علاوه بر اینکه قادر به درمان و کاهش دادن درد است. می تواند جلوی ادامه بیماری را هم بگیرد. که این کار را با به دست آوردن آنزیم هایی که در حال ساییدگی مفصل هستند انجام می دهد. همه اینها به خاطر ویژگی های ازون است که هم می تواند جلوی درد را بگیرد و هم باعث تولید مجدد بافت شود. این کار هم توسط افزایش جریان خون و اکسیژن بیشتر انجام می دهد.
  • باعث درمان گرفتگی های عضلات می شود.
  • درمان کننده دیسک کمر است. ازون جلوی گرفتگی عضله ها را که به صورت مکرر اتفاق می افتند را می گیرد.تا بتوانند فعالیت نرمال داشته باشند.
  • در درمان زخم های دیابتی و عفونتی استفاده می شود.

قیمت دستگاه ازون تراپی پوست

ازون چگونه مشکلات نخاعی را برطرف می کند؟

یکی از مشکلات نخاعی ، تنگ بودن کانال مربوط به آن است. این موضوع موجب عدم راه رفتن به صورت مناسب می شود و یک نوع مشکل در راه رفتن افراد ایجاد می کند. موارد دیگر می توانند با سنگین شدن پاها، مشکلات حسی ( مانند داغ شدن پاها یا سرد شدن آنها، بی حس شدن و گز گز کردن) خودشان را نشان دهند. در این روش پزشک می تواند اطراف نقاط عصبی را که از قسمت نخاعی بیرون می روند پر از ازون کند. این کار در مدت مشخص و تعیین شده باعث نابود کردن التهاب شده . به صورت نسبی می تواند مشکلات را از بین ببرد.

قیمت دستگاه ازون تراپی پوست

استفاده از ازون در ورزشکاران

مشکلات متعددی برای ورزشکاران در حین ورزش رخ می دهد که یکی از آنها آسیب به تاندون ها می باشد. که معمولاً بیشتر اتفاق می افتد. استفاده از ازون می تواند این مشکلات را به راحتی بهبود دهد. همچنین مشکلات عضلانی و اسپاسم ها را هم بهبود می دهد.

قیمت دستگاه ازون تراپی پوست

همانطور که از نامش پیداست ، فناوری به کار رفته در این روش استفاده از گاز ازون می باشد. این روش تقریباً روش جدیدی محسوب می شود. برای درمان انواع بیماری ها می تواند مود استفاده قرار گیرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه ازون تراپی پوست با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما